AFAS Customer Support

AFAS Support staat elke werkdag voor je klaar om al je vragen over de software te beantwoorden.

 

Zo werkt AFAS Customer Support

Loop je tegen een probleem aan tijdens het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden? Dan helpt onze Customer Support afdeling je graag om dit probleem mee op te lossen. Onze afdeling is verdeeld over 2 gespecialiseerde teams die steeds voor je klaarstaan om te helpen.

Wij werken enkel met ons eigen product als het gaat om het vastleggen van al onze klantcontacten en het opbouwen van een dossier. Met 1 workflow en een beetje liefde van onze medewerkers is het voor ons mogelijk om al onze klanten te voorzien van dat wat ze nodig hebben.

AFAS Help Center

Het Help Center is dé zoekmachine voor het antwoord op je vraag. Gemiddeld worden 80% van de vragen al beantwoord in het Help Center!

Ga naar het Help Center

AFAS Status

Op AFASstatus.nl vind je de actuele status van AFAS en AFAS Online. Ervaar je problemen en is er geen storing bekend? Neem dan contact op.

Ga naar AFAS Status

Neem contact op met AFAS Support

Is je vraag niet beantwoord met bovenstaande bronnen? Dan staat onze Supportafdeling voor je klaar. Stuur een incident in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Via de Klantportal houden wij je op de hoogte van de status van je ingestuurde incident.

Of bel met 015 28 19 10

Support+

Gratis dienstverlening die verder gaat!

Met Support+ krijg je toegang tot extra dienstverlening die verder gaat dan de standaard ondersteuning. We monitoren op jouw omgevingen of er verbeteringen mogelijk zijn. Zo kan je sneller en slimmer werken met onze software. Dit is inbegrepen in je abonnement. Geen extra kosten dus! Je hoeft AFAS alleen nog toestemming te geven.

Wat zijn jouw voordelen?

  • Proactieve communicatie
  • Fouten signaleren op basis van data
  • Optimalisatiekansen delen
  • Systeemgebruikers moeiteloos toevoegen en blokkeren

 

Wil jij ook slimmer werken?

Of bel ons op 015 28 19 10