Consultancy

Onze consultants analyseren de belangrijkste bedrijfsprocessen. hierna maken zij voor jou een implementatieplan. Vervolgens richten zij de omgeving in naar jouw wensen. Maar ze leren jou ook zelf inrichtingswerk doen. Een goede consultant maakt zichzelf overbodig en de gebruiksvriendelijkheid van AFAS doet de rest!

Opleidingen

Wij bieden onze klanten een gevarieerd aanbod van opleidingen aan om alles te leren over onze software onder begeleiding van ervaren experts. Van basisvaardigheden tot autorisatierollen, wij staan klaar om van onze klanten echte AFAS-experts te maken!


Support

Een team van specialisten is steeds aanwezig van 09u tot 17u om al uw vragen te beantwoorden. Dit kan door het insturen van een digitaal incident of door onze telefonische helpdesk te contacteren in het geval van dringende vragen of problemen. 


Help Center

Op onze gratis beschikbare Help Center kan je met al jouw vragen omtrent ons product terecht. Alle antwoorden worden overzichtelijk per thema weergegeven. Zo krijg je een stap-voor-stap uitleg over alle modules en processen in onze software. 

  Naar het Help Center



De dienstverlening van AFAS

staat hoog in het vaandel


Het contact met de klant houdt niet op als het product verkocht is.
Sterker nog, dan begint het pas!

Wij zijn er trots op dat we het hele traject
van A tot Z volledig zelf uitvoeren en beheren.

We ontwikkelen, verkopen, implementeren en onderhouden zelf onze software.
Zo houden we grip op de kwaliteit van de software en op onze dienstverlening.
En dat merken onze klanten.

In onze dienstverlening staat centraal dat wij elke dag bezig zijn om onze klanten te ondersteunen om echt meerwaarde uit de software te halen.
Zo haalt u er het maximale rendement uit.

Meer weten over onze software?