De perfecte balans tussen het krachtige ERP-systeem van AFAS en een sectorspecifieke software voor de operationele processen. Om morgen succesvol te blijven, moet je vandaag zo slim mogelijk werken. Ontdek hoe wij jou hierbij gaan helpen.
AFAS biedt een geschikt ERP-systeem aan in combinatie met een sectorspecifieke software voor afvalverwerkingsbedrijven. Met onze ERP-software kan je facturen beheren, de volledige boekhouding opvolgen, je CRM onderhouden, etc. Daarnaast worden al de operationele processen beheerd door een sectorspecifiek systeem zoals AMCS.
Al jouw processen worden vastgelegd in een hybride ERP-systeem. Dit gaat van het eerste klantcontact, over de weegbrug en verwerking van afval tot de financiële administratie. Inclusief de volledige personeelsadministratie.
De facturen (inclusief PDF) komen uit AMCS gerold en worden automatisch aangemaakt in onze software. Vandaaruit voer je vervolgens een strak debiteurenbeheer. Zo heb je inzicht in de ouderdom van facturen, en kunnen de aanmaningen automatisch en digitaal verstuurd worden. Daarnaast kan je acties starten om de klant te bellen en betaalafspraken vast te leggen.
Met de interactieve dashboards heb je altijd real-time inzicht en maximale controle over jouw processen. Dit geldt niet alleen voor het order- proces maar voor de hele organisatie. Er zijn standaard ruim 200 dashboards uitgeleverd. Hiermee heb je de mogelijkheid om cruciale gegevens snel te herleiden tot praktische en nuttige informatie. Zo beheer je de uitkomst, in plaats van achteraf bij te sturen.
Beheer je meerdere juridische entiteiten? Wil je deze apart vastleggen, maar tegelijk ook samenvoegen? Dat kan! Je hebt de mogelijkheid om meerdere administraties onder te brengen in één omgeving. Zo richt je alle processen eenmalig in voor alle administraties. De rekening-courant boekingen worden op deze manier eenvoudig en snel bijgewerkt, en je kan de administraties met één druk op de knop consolideren.
Potentiële medewerkers gaan via jouw eigen portalsite solliciteren. Hierin kunnen zij alle informatie en communicatie vinden rondom hun eigen sollicitatie. Aan de achterkant is het hele werving- en selectieproces geautomatiseerd. Alles wordt gestuurd door middel van workflows, waardoor de HR-afdeling veel minder belast wordt met administratieve werkzaamheden rondom het sollicitatieproces.
Daarvoor bieden we één totaaloplossing voor jouw kantoor-en klantautomatisering. Die ene oplossing bevat een veelheid aan voordelen. Je legt gegevens slechts eenmaal vast. Daarmee bespaar je veel tijd en geld. Je werkt niet alleen efficiënter, maar jouw werk wordt er ook leuker van. Deze gereedschapskist kunnen we niet zonder onze klanten ontwikkelen. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we streng onder de loep. Software ontwikkelen we namelijk samen met jou.