Er zijn twee mogelijkheden om contact op te nemen met het Support Center:
Als u een vraag hebt, logt u eerst in op onze beveiligde klantportal. U gaat naar de 'FAQ', waar u antwoord vindt op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Stuur een incident in met uw vraag en wij mailen of bellen u zo snel mogelijk terug met een antwoord. U kunt de status van uw ingestuurde incident live volgen via de klantportal.
U kunt ook telefonisch contact opnemen met ons Support Center. Onze medewerkers hebben elk hun eigen specialisme, opgedaan door veel ervaring en cursussen. Ons telefoonsysteem leidt u direct naar de medewerker die verstand heeft van het product waar u de vraag over heeft.
Kunt u niet verder werken en is er geen work-around aanwezig, belt u dan direct met het AFAS Support Center via 015 28 19 10. U wordt dan doorgeschakeld naar een Supportmedewerker. De AFAS Helpdesk is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur, op vrijdag tot 16.30 uur.
Het AFAS Support Center is sinds november 2004 ITO-gecertificeerd, voor zowel de telefoon als online. Dit houdt in dat wij voldoen aan de ITO-normen, die eisen dat wij goed bereikbaar en klantvriendelijk zijn. De ITO-certificering is een objectief kwaliteitskeurmerk, waarbij wordt getoetst op onder andere betrouwbaarheid, responsiviteit, snelheid en efficiency. Als klant kunt u daarom hoge kwaliteit verwachten van ons Support Center.