AFAS Support staat elke werkdag voor je klaar om al je vragen over de software te beantwoorden.
Loop je tegen een probleem aan tijdens het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden? Dan helpt AFAS Support je graag om dit probleem mee op te lossen. Onze supportafdeling is verdeeld over 2 gespecialiseerde teams die steeds voor je klaarstaan om te helpen.
Op onze supportafdeling werken wij enkel en alleen met ons eigen product als het gaat om het vastleggen van al onze klantcontacten en het opbouwen van het dossier. Met één workflow en een klein beetje liefde van onze medewerkers is het voor ons mogelijk om al onze klanten te voorzien van dat wat ze nodig hebben.
Het Help Center is dé zoekmachine voor het antwoord op je vraag. Gemiddeld worden 80% van de vragen al beantwoord in de KnowledgeBase!
Op AFASstatus.nl vind je de actuele status van AFAS en AFAS Online. Ervaar je problemen en is er geen storing bekend? Neem dan zeker contact op.
Je vraag niet kunnen beantwoorden met bovenstaande bronnen? Dan staat onze supportafdeling voor je klaar! Stuur een incident in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Via de klantportal houden wij je op de hoogte van de status van je ingestuurde incident.
Bel ons op 015 28 19 10!