Transport

Met de geïntegreerde HR-oplossing van AFAS heb je zicht en controle op de personeels-administratie binnen jouw organisatie.


Werken vanuit één database

Automatisering zorgt voor kostenbeheersing en efficiëntie binnen de organisatie. Het maakt dat jouw bedrijf flexibel en tijdig kan reageren wanneer de markt in beweging is. De software-oplossing van AFAS is volledig geïntegreerd: van personeelsadministratie tot competentiemanagement en van de gesprekkencyclus tot het koppelen met van de salarisadministratie via het sociaal secretariaat. Je werkt vanuit één database waarin al jouw informatie verzameld is. Dat voorkomt dubbele invoer, verbetert de wendbaarheid van het bedrijf en voorkomt het onderhouden van ingewikkelde koppelingen.

Zeg vaarwel tegen de papier-cultuur die heerst in jouw organisatie!

Wil je weten wat onze oplossing voor jouw organisatie kan betekenen?



Geïntegreerde onboarding

Interimmers en sollicitanten meld je dankzij het werving- en selectieproces in dienst. De onboarding loopt volledig automatisch. Alle informatie en communicatie rond je eigen sollicitatie is terug te vinden op de portalsite. Alles wordt gestuurd door middel van workflows waardoor de HR-afdeling veel minder belast wordt met administratieve werkzaamheden rondom het sollicitatieproces. 


Transport 2.0

Dankzij de automatisering kan je een stap verder gaan in jouw organisatie: transport 2.0. Je kan jezelf intern en extern branden als modern bedrijf. Alle processen zijn aan elkaar gelinkt door middel van worfklows waardoor er geen nood meer is aan papier of Excel.



Altijd & overal inzicht

Dankzij de interactieve dashboards die we standaard uitleveren, heb je altijd inzicht en maximale controle over jouw HR-processen. Van verlof en verzuim tot alle aspecten van het personeelsbeleid maken we overzichtelijk. Hiermee heb je steeds zicht op cruciale gegevens die jij snel kan managen in plaats van achteraf. En kan je meer tijd maken voor wat echt belangrijk is: de medewerkers.


Wagenpark

Met de functionaliteit voor het wagenpark kan je vrachtwagens van de hele organisatie beheren en koppelen aan de juiste medewerker. Kilometerstanden, onderhoudsbeurten en eventuele schade wordt geregistreerd. 


Jouw voordelen 

  • Overzicht, controle, inzicht
  • Selfservice voor medewerkers 
  • Workflows structureren het werk 
  • Tijdswinst 
  • Centrale database met alle gegevens 
  • Transport 2.0: interne en externe branding

AFAS als kennispartner

De juiste software als middel om je doelstellingen te bereiken


Wij zien software als een middel om jouw bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Wij vinden het daarom ook belangrijk dat je een sterke visie hebt op het implementeren en toepassen van de software.

AFAS heeft reeds jarenlange ervaring met klanten als softwareleverancier waardoor wij van duizenden organisaties hebben mogen leren en groeien. Deze ervaringen delen wij graag om ervoor te zorgen dat ook jouw organisatie de volgende stap kan maken. 


"Met AFAS staan onze medewerkers centraal"




Inzicht met dashboards


Met de software van AFAS heb je steeds realtime inzicht in hoe jouw bedrijf er voor staat. AFAS levert standaard meer dan 200 dashboards uit waar je meteen gebruik van kunt maken. Het enige wat je nog hoeft te doen, is ze activeren. De data wordt vervolgens automatisch ingevoerd vanuit onze software.

Door de integratie van Business Intelligence is ons product in staat om diepgaande analyses te maken. Dankzij de handige visualisaties kan je heel eenvoudig doorklikken tot op het kleinste niveau. Zo beschik je meteen over de juiste inzichten binnen jouw organisatie.

Meer weten over onze software?

We komen graag met jou in contact!