Eén geïntegreerd HR systeem voor bedrijven in de transportsector

Met de geïntegreerde HR software van AFAS heb je zicht en controle op de personeelsadministratie binnen jouw organisatie.

 

 

Werken vanuit één database

Automatisering binnen de organisatie zorgt voor twee voordelen: kostenbeheersing & efficiëntie. Het maakt dat jouw bedrijf flexibel is en dat het tijdig kan reageren wanneer de markt in beweging is. De software van AFAS is volledig geïntegreerd: van onboarding tot offboarding in combinatie met het sociaal secretariaat. Je werkt vanuit één database waarin al jouw personeelsinformatie is verzameld. Dat voorkomt dubbele invoer en het onderhoud van ingewikkelde koppelingen. Het verbetert zelfs de wendbaarheid van je bedrijf.

Zeg vaarwel tegen de papier-cultuur die heerst in jouw organisatie!

Ons doel is om jouw transportbedrijf beter te laten ondernemen!

Start vandaag nog met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren

Ons doel is om jouw transportbedrijf beter te laten ondernemen!

Start vandaag nog met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren

 

HR Ronde Tafel met Acerta

In dit webinar worden de HR-uitdagingen in de transportsector onder de aandacht gebracht. Er worden twee topics besproken die afgewisseld worden met een cocktail workshop. Het eerste topic gaat over overuren en loonkost en het tweede topic over HR Data Analytics.

Distrilog zocht software om hun HR administratie beter te beheren. AFAS bleek hier de geschikte partner voor te zijn.

 

"Met AFAS staan onze medewerkers centraal."

Eén geïntegreerde HR oplossing

Centraliseer je HR data en maak tijd voor wat echt belangrijk is

Geïntegreerde onboarding

Interimmers en sollicitanten meld je in dienst met het werving- en selectieproces. De onboarding loopt volledig automatisch. Alle informatie en communicatie rond sollicitaties is terug te vinden op de portalsite. Alles wordt gestuurd door middel van workflows. Daardoor wordt de HR afdeling veel minder belast met administratieve werkzaamheden rond de opstart van een nieuwe medewerker. 

Transport 2.0

Dankzij automatisering kan je een stap verder gaan in je transportbedrijf: transport 2.0. Je kan jezelf intern en extern branden als modern bedrijf. Alle processen zijn aan elkaar gelinkt door middel van worfklows. Daardoor is er geen nood meer aan papier of Excel.

Altijd & overal inzicht

Dankzij de interactieve dashboards die we standaard uitleveren, heb je altijd inzicht en maximale controle over jouw HR processen. We maken alles overzichtelijk: van sociale kengetallen tot alle aspecten van het personeelsbeleid. Daarmee heb je steeds zicht op cruciale gegevens die jij op tijd kan managen (in plaats van achteraf). Én je kan meer tijd maken voor wat echt belangrijk is: de medewerkers.

Wagenpark

Met de functionaliteit voor het wagenpark kan je de fleet van je hele organisatie beheren en koppelen aan de juiste medewerker. Kilometerstanden, onderhoudsbeurten en eventuele schade worden geregistreerd. 

Wat zijn de voordelen voor jou?

  • Overzicht, controle & inzicht
  • Selfservice voor medewerkers 
  • Structuur dankzij workflows
  • Tijdswinst 
  • Centrale database met alle gegevens 
  • Transport 2.0: interne en externe branding

AFAS als kennispartner

De juiste software als middel om je doelstellingen te bereiken

 

Wij zien software als een middel om jouw bedrijfsdoelstellingen te bereiken. Wij vinden het daarom ook belangrijk dat je een sterke visie hebt op het implementeren en toepassen van de software.

AFAS heeft reeds jarenlange ervaring met klanten waardoor wij van duizenden organisaties hebben mogen leren en groeien. Die ervaringen delen wij graag om ervoor te zorgen dat ook jouw organisatie de volgende stap kan maken.

Weet jij hoe jouw transportbedrijf er vandaag voor staat?

Krijg meer inzicht met interactieve dashboards

Met de software van AFAS heb je steeds realtime inzicht in hoe het met jouw bedrijf gaat. AFAS levert standaard meer dan 200 dashboards uit waar je meteen gebruik van kunt maken. Het enige wat je nog hoeft te doen, is ze activeren. De data wordt vervolgens automatisch ingevoerd vanuit onze software.

Door de integratie van Business Intelligence is ons product in staat om diepgaande analyses te maken. Dankzij de handige visualisaties kan je heel eenvoudig doorklikken tot op het kleinste niveau. Zo beschik je meteen over de juiste inzichten binnen jouw organisatie.

Meer weten over onze software?

We komen graag met jou in contact!