10 - 20 medewerkers

Een volledige ERP-oplossing voor de kleinere bedrijven.

 

Software die je ontzorgt

Als ondernemer wil je uiteraard bezig zijn met wat belangrijk is, namelijk ondernemen. Je wilt jouw klanten gelukkig maken met de meerwaarde die jij kunt leveren. Daar komen ook veel administratieve taken bij kijken waar je niet altijd op zit te wachten. Onze passie is om jou weer te laten ondernemen en de administratie die daarbij komt kijken, die automatiseren we.

De software van AFAS biedt één geïntegreerde totaaloplossing voor al je bedrijfsprocessen. We hebben een standaard ontwikkeld waar veel processen in opgenomen zijn. Van een onkost indienen tot de factuurverwerking, dit scheelt voor jou dan een hoop werk. Met de standaardinrichting gebaseerd op ervaringen van meer dan 11.000 klanten start je met een hoogwaardige standaard en zijn er veel bedrijfsprocessen alvast voor jou geautomatiseerd. Zo kan jij sneller aan de slag en blijven de kosten beperkt.

Eén totaaloplossing voor jouw organisatie

Je beschikt over alle functionaliteiten, geen uitgeklede applicatie dus.

CRM

Met de uitgebreide mogelijkheden van de CRM-module van AFAS verbeter je de relaties met je klanten.

Ordermanagement

Met ordermanagement in AFAS Software heb je inzicht in en overzicht over het volledige inkoopproces.

Financieel

Door de automatisering van het financiële proces stuur je alleen nog op de uitzonderingen.

Projecten & uren

Boek eenvoudig uren in je browser of de app en krijg inzicht en controle over jouw projectadministratie.

Aan de slag met de template

Ieder bedrijf is uniek, maar toch zijn de administratieve bedrijfsprocessen vaak hetzelfde. Op basis van al de ervaringen van onze 11.000 klanten hebben we de software zo gemaakt dat deze 'best practice processen' standaard in de software zitten. Zijn jouw processen toch anders? Geen probleem! De software is flexibel genoeg om zich aan jouw wensen aan te passen.

Ben jij bereid om jouw organisatie te veranderen?

Je gaat zelf aan de slag met de ERP-oplossing van AFAS zonder te dure implementatiekosten. Het doel is dat jij jouw administratieve bedrijfsprocessen zo efficiënt mogelijk gaat inrichten.

Met de template wordt de automatiseringsbehoefte van organisaties van 10 tot 20 medewerkers vrijwel volledig ingevuld. We zullen jou vanaf het begin dan ook intensief begeleiden. Wat kan je dan verwachten? Cursussen, veel inspiratie en de implementatie van de softwareoplossing onder leiding van een ervaren AFAS-consultant!

 

Commitment van beide kanten

Vanuit AFAS gaan wij ervoor zorgen dat jouw organisatie grote stappen zal maken op het gebied van automatisering van de bedrijfsprocessen. Dat kunnen we niet zonder de eigen inzet van jouw organisatie. De software staat voor 95% klaar, maar voor de overige 5% hebben we zeker jouw hulp nodig. Hierbij kan je denken aan het importeren van jouw klantgegevens en financiële gegevens, maar ook aan het toepassen van jouw eigen huisstijl.

Jouw voordelen

AFAS-klanten zijn verzekerd van een dagelijkse back-up van hun data in de cloud. De software is beschikbaar op mobiel, tablet en laptop. Achter de frontoffice die voor al de medewerkers beschikbaar is, beschik je ook over een krachtige backoffice waarin alle administratieve bedrijfsprocessen geborgd zijn.

  • Alle functionaliteiten voor één vast bedrag
  • Dagelijkse back-up
  • Automatische updates
  • Honderden standaard rapportages
  • Inzicht door middel van dashboards
  • Geïntegreerde backoffice
  • App voor mobiel en tablet
  • Veel werk is al voor je gedaan met de template
  • Gratis supportafdeling
  • Uitgebreid Help Center

Meer weten over onze software?

Of bel ons op: 015 28 19 10