Eén volledig geïntegreerd ERP-systeem voor de schoonmaaksector

Onze ERP-software voor de schoonmaaksector zorgt voor een optimaal management van jouw facturatie, personeelsadministratie en meer. Ontdek er alles over op deze pagina.
 

 

 

AFAS template voor de schoonmaaksector

Standaardsoftware voor jouw schoonmaakbedrijf

 

Als schoonmaakbedrijf ben je vaak met een beperkt backoffice team verantwoordelijk voor een grote buitendienst. Dat brengt heel wat administratie en werkdruk met zich mee. Of je nu een klassiek schoonmaakbedrijf of dienstencheques kantoor hebt, de hoeveelheid te verwerken informatie is groot.

Met onze standaard template automatiseer je de verschillende interne processen. Zo sluiten we uit dat je dubbele gegevens invoert. En op die manier vermijd je uiteraard ook tijdverlies. Je kan jouw tijd efficiënter besteden aan klanten en medewerkers. De planning van de medewerkers verloopt automatisch en je gaat enkel sturen op de uitzonderingen. Contracten worden automatisch opgevolgd en het systeem geeft je een melding wanneer er acties ondernomen moeten worden. Ook het hele medewerkersbeleid wordt in één en hetzelfde systeem geautomatiseerd.

Wil je weten wat onze software voor jouw schoonmaakbedrijf kan betekenen?

Wil je weten wat onze software voor jouw schoonmaakbedrijf kan betekenen?

Start vandaag nog met standaardiseren, digitaliseren en automatiseren

 

Wat mag je verwachten van ERP-software

Enkele functionaliteiten op een rijtje

Grip op marges


Breng alle kosten en opbrengsten inzichtelijk met jouw managementrapportages. Stuur op marges.

HR-management


Alle administratieve HR-processen geborgd in één geïntegreerd systeem, in plaats van in allerlei losse applicaties en Excellijsten.

Geautomatiseerde taken


Standaard taken en processen gieten we in workflows. Medewerkers kunnen door workflows de eigen werkzaamheden, taken en prioriteiten organiseren. Het management heeft inzicht in de actuele status van de onderhanden taken. Zo ontstaat er een perfect beeld van de werkdruk.

Signalen


Je hebt de mogelijkheid om signalen te koppelen aan een workflow. Is er een taak van een workflow afgehandeld, dan komt er automatisch een signaal binnen bij een medewerker of afdeling. Maar andersom is ook mogelijk.

Focus op de klant

 

Door extra tijdswinst kan je weer meer aandacht aan je klant spenderen. En zo maak je ook het verschil op service en kwaliteit. Aan de hand van een klantenportaal kan de klant zelf heel snel een melding doen van bijvoorbeeld vakantie of ziekte, extra uren aanvragen of een ontevredenheid melden. Automatisch komt dit bij de juiste persoon terecht en kan je heel snel actie ondernemen.

Focus op de medewerker

 

Maak meer tijd voor de medewerker en geef hem of haar de aandacht die ze verdient. Plan tijdig een evaluatiegesprek in, beheer de opleidingen, krijg iedereen snel aan de slag. De medewerker kan via een intranet zelf allerlei zaken aanvragen of melden. Denk aan vakantie, ziekte en opleidingen. Via een geautomatiseerd wervings- en selectieproces beheer je de verschillende sollicitanten die zich bijvoorbeeld via een portaal aanmelden. 

Efficiënter werken

Al jouw bedrijfsprocessen in één pakket 

 

Wij bieden één totaaloplossing voor jouw kantoor- en cliëntautomatisering. Die ene oplossing bevat een veelheid aan voordelen. Je legt gegevens maar eenmaal vast. Daarmee bespaar je veel tijd en geld. Je werkt niet alleen efficiënter, maar jouw werk wordt er ook leuker van. Deze gereedschapskist kunnen we niet zonder onze klanten ontwikkelen. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we streng onder de loep. Software ontwikkelen we namelijk samen met jou.

Wil je meer weten over onze ERP-software in de schoonmaaksector?

Maak vrijblijvend een afspraak of bel ons 015 28 19 10