Schoonmaaksector 

  Bespaar tijd en verhoog de efficiëntie 


Planning in AFAS Software. Plan je personeel op projecten

Efficiënte planning

Alles begint met een goede planning van uw mensen. Waar moet men zijn? Wat moet er gebeuren? Hoelang duurt het?

Rapportage op maat

Grip op marges

Breng alle kosten en opbrengsten inzichtelijk met uw managementrapportages. Stuur op marges.

HR Management

Alle administratieve HR-processen geborgd in één geïntegreerd systeem in plaats van in allerlei losse applicaties en Excellijsten.

AFAS Clean template

standaard software voor schoonmaakbedrijven


Als schoonmaakbedrijf bent u met een beperkt backoffice team verantwoordelijk voor een grote buitendienst. Dit brengt heel wat administratie en werkdruk met zich mee. Of u nu een klassiek schoonmaakbedrijf of dienstencheque kantoor bent, de hoeveelheid informatie die verwerkt dient te worden is groot.

Onze standaard template automatiseert de verschillende interne processen. Zo sluiten we dubbele gegevens invoer uit en vermijden we tijdsverlies. U kan uw tijd efficiënter besteden aan klanten en medewerkers. De planning van de medewerkers verloopt automatisch en u gaat enkel sturen op de uitzonderingen. Contracten worden automatisch opgevolgd en het systeem geeft u de melding wanneer er acties ondernomen moeten worden. Ook het hele medewerkersbeleid wordt in één en hetzelfde systeem geautomatiseerd

Meer weten over onze software voor de schoonmaaksector?

Focus op de klant


Door de extra tijdswinst kan je terug meer aandacht aan je klant spenderen en op service en kwaliteit het verschil maken. Aan de hand van een klantenportaal kan de klant ook zelf heel snel een melding doen van bijvoorbeeld vakantie of ziekte, extra uren aanvragen of een ontevredenheid melden. Automatisch komt dit bij de juiste persoon terecht en je kan heel snel actie ondernemen.

Focus op de medewerker


Maak meer tijd voor de medewerker en geef hem of haar de aandacht die ze verdienen. Plan tijdig een evaluatiegesprek ik, beheers de opleidingen, krijg iedereen snel aan de slag. De medewerker kan ook via een intranet zelf allerlei zaken aanvragen of melden. Denk aan vakantie, ziekte, opleidingen, vragen,… Via een geautomatiseerd wervings- en selectie proces beheers je ook de verschillende sollicitanten die bijvoorbeeld via een portaal binnen komen. 

Robert Koelman, directeur sales en marketing van AFAS Software België laat je inspireren op de inspiratiesessie voor de schoonmaaksector



Inspiratiesessie:

Ondernemen in de schoonmaaksector

Op 2 februari 2017 organiseerde AFAS België een inspiratiesessie rond automatisering voor spelers in de schoonmaaksector. Zowel klassieke schoonmaakbedrijven als kantoren die het beheer van dienstencheques en huishoudhulp organiseren waren vertegenwoordigd.
 

Robert Koelman - Directeur Sales & Marketing - AFAS Software

Bekijk hier het verslag

Efficiënter werken

Al uw processen in één pakket 


Daarvoor bieden we één totaaloplossing voor uw kantoor-en cliëntautomatisering. 
Die ene oplossing bevat een veelheid aan voordelen.
U legt gegevens slechts eenmaal vast. Daarmee bespaart u veel tijd en geld.
U werkt niet alleen efficiënter, maar uw werk wordt er ook leuker van. 
Deze gereedschapskist kunnen we niet zonder onze klanten ontwikkelen. Elk onderdeel, elke nieuwe wetgeving of toepassing, nemen we streng onder de loep.
Software ontwikkelen we namelijk samen met u.

Geautomatiseerde Taken

Standaard taken en processen gieten we in workflows. Medewerkers kunnen door workflows de eigen werkzaamheden, taken en prioriteiten organiseren.

Het management heeft inzicht in de actuele status van de onderhanden taken. Zo ontstaat er een perfect beeld van de werkdruk.

Signalen

U heeft de mogelijkheid om signalen te koppelen aan een workflow. Wordt er een taak van een workflow afgehandeld, dan komt er automatisch een signaal binnen bij een medewerker of afdeling. Maar andersom is ook mogelijk.

Automatische planning

Alle parameters, contracten, medewerkers en hun competenties worden in  het systeem vastgelegd. Deze informatie wordt automatisch doorgezet naar de planning zodat deze efficiënt opgemaakt wordt. U hoeft enkel nog bij te sturen op uitzondering en wijzigingen. Medewerkers worden ook automatisch en mobiel of online op de hoogte gebracht.

Managementrapportage 

Standaard leveren we 800 rapportages. Niet genoeg? Bouw gewoon uw eigen analyses aan de hand van uw persoonlijke KPI’s. Hiermee kunt u de organisatie of medewerkers beter aansturen op prestaties, kosten en natuurlijk marges.

Enkele voordelen voor u

  • Minder registreren, meer regisseren
  • Actuele managementinformatie
  • Meer visie, advies en beleid
  • Met de bankkoppeling altijd up-to-date!

Wilt u meer weten over onze software?

Maak vrijblijvend een afspraak!