Jouw sociaal secretariaat wordt gekoppeld met onze HR software

Ons HR systeem is naadloos geïntegreerd met diverse sociaal secretariaten. Zo bespaar je nog meer tijd en kosten op je HR afdeling. Handmatig en foutgevoelig invoerwerk is verleden tijd!

 

 

Efficiëntere loonadministratie

Integratie met sociaal secretariaat

 

Dankzij de integratie met je sociaal secretariaat bespaar je tijd en kosten. Bovendien verminder je de kans op fouten en vergroot je het werkplezier van zowel jouw medewerkers als HR managers. Handmatige handelingen zijn niet meer aan de orde. Je kan vanaf nu zelfs opdracht geven tot het uitbetalen van voorschotten of lonen via AFAS.

Automatische aanlevering gegevens

 

Sociaal secretariaten ontvangen periodiek input van hun klanten in de vorm van een elektronisch bestand. Met de HR software van AFAS genereer je eenvoudig de bestanden voor je sociaal secretariaat. Je kan heel wat gegevens verzamelen in eenzelfde document, zoals: de uitbetaling van lonen & de voorschotten van leasewagens & van gewerkte uren van medewerkers.

Wat zijn de voordelen voor jou?

  • Geen dubbele invoer meer dankzij de volledige integratie met een sociaal secretariaat.
  • Inzicht in de dossiers van jouw medewerkers vanuit 1 centrale database.
  • Terugkoppeling naar de medewerker van de digitale loonstrook (raadplegen via de app).

Partners van AFAS

AFAS heeft een volledige standaard interface ontwikkeld met de volgende sociaal secretariaten: Acerta, Group S & SD Worx (eBlox), Partena (ExpertSalary) & Liantis (Hora). Naast die interfaces koppelen we uiteraard ook met andere sociaal secretariaten. Meer informatie over koppelingen met partners vind je terug op partner.afas.nl

We koppelden al met de volgende sociaal secretariaten

Koppeling HR software met een sociaal secretariaat

Onderstaand filmpje legt de integratie van AFAS met sociaal secretariaten uit

Sociaal secretariaat Acerta aan het woord over de koppeling met de HR-software van AFAS

 
  •  Door de verregaande integratie tussen de loonmotor van Acerta en   de HR-tool van AFAS heb je geen externe software meer nodig voor je   payroll.
  •  Met de combinatie van AFAS en Acerta bespaar je veel tijd en verklein   je de kans op fouten.
  •  Acerta heeft experten in huis die de wetgeving op de voet volgen en   AFAS meteen op de hoogte brengen als er iets verandert op vlak van   HR.

Wil je meer weten over onze koppelingen?

Maak vrijblijvend een afspraak of bel ons 015 28 19 10