Software is mooi, maar met menselijk contact nog veel waardevoller. Onze collega's staan dagelijks voor je klaar om je te helpen het maximale uit onze software te halen.
Wanneer je voor de software van AFAS hebt gekozen, dan gaat er veel veranderen binnen je organisatie. Om het maximale uit de software te halen, is het van belang om deze vanaf het begin goed in te richten. Samen met de AFAS template, jouw inzet en de hulp van een consultant krijgt jouw implementatie een vliegende start.
Loop je tegen een probleem aan tijdens het uitvoeren van je dagelijkse werkzaamheden? Dan helpt AFAS Support je graag om dit probleem mee op te lossen. Onze supportafdeling is verdeeld over 2 gespecialiseerde teams die steeds voor je klaarstaan om te helpen.
Om klanten te leren om optimaal met AFAS te werken, verzorgen wij diverse opleidingen. Jaarlijks ontvangen wij meer dan 400 cursisten in ons opleidingslokaal. Een opleiding volgen bij AFAS staat voor maximaal rendement en werkplezier.
Bedrijfssoftware kiezen doe je niet dagelijks. Wij helpen je graag de juiste keuze te maken voor jouw organisatie. Om je daarbij te helpen komt een salesmanager van AFAS graag bij je langs.
Naast persoonlijk contact met medewerkers van AFAS zijn er ook diverse online hulpbronnen om je te helpen. Zo vind je in het Help Center bijvoorbeeld hulpartikelen, video's, veel gestelde vragen en nog veel meer.