Handelssoftware

Met de handelssoftware van AFAS heb je altijd inzicht in wat er op de planken ligt!
Ontdek onze logistieke software hieronder.





Meer orders, minder werk

Meer snelheid, minder fouten


Een efficiënt logistiek proces zorgt voor minder fouten, een hogere snelheid en uiteindelijk een hogere marge. Met onze logistieke software wordt dit hele proces geautomatiseerd en heb je volledige controle over elke stap. 

Je beheerst het inkoopproces, waar het gaat om bestellingen, assortiment en inkoopoffertes. In het verkoopproces krijg je meer inzicht in de sales funnel, de stadia van orders, prijs- en kortingsbeleid en klantinformatie. Registratie en optimalisatie van inslag, opslag, een juiste magazijnindeling en de optimale voorraad per artikel of artikelgroep zorgen daarnaast voor een hoger rendement.

Voorraadbeheer, inkoop, verkoop, orderverwerking, boekhouding, CRM en zelfs HRM zijn allemaal geïntegreerd in één ERP-systeem. Zo bewaar je alle informatie op één centrale plek en heb je altijd realtime inzicht.

Meer weten over logistieke software?



Verkoop

Je verkoopproces is het belangrijkste onderdeel van het bedrijf.
Inzicht in prijzen, kortingen en voorraad is daarom essentieel. 

Behaal het grootste rendement door de integratie met al je bedrijfsprocessen.


Beheer je artikelen

Koop je afgewerkte producten in, stel je deze nog zelf samen, of ga je assembleren? Richt het proces eenmaal in en vervolgens wordt ook de voorraad automatisch op- of afgeboekt. Het gehele proces in één softwarepakket.



Inkoop

Succesvolle verkoop begint bij de eigen inkoop. Met de software van AFAS krijg je optimaal inzicht en weet je steeds wat en hoeveel je moet gaan bestellen.
Zo kan je altijd grip houden op je inkoopkosten en de marge.


Prijzen en korting

Met prijsbeheer behoud je grip op prijzen en vastgestelde marges. 
Je voorkomt dat producten tegen een te lage prijs worden verkocht. Daarnaast kan je kortingen tot in detail beheren. Altijd de juiste marge!


In contact via jouw portal


Met de leveranciersportal kan je het hele inkoopproces automatiseren: stuur inkoopaanvragen naar je leveranciers, communiceer via workflows en  Zo kunnen leveranciers je gemakkelijk offertes aanbieden.
Een portal is ook optimaal in te zetten om informatie te delen naar je klanten. Facturen kunnen digitaal beschikbaar gemaakt worden, op offertes kan akkoord gegeven worden, en klanten hebben zicht op hun orders en projecten.

Meer weten over logistieke software?



“AFAS is een blokkendoos waarmee we elke dag bouwen”





Inzicht met dashboards

Met één druk op de knop heb je actueel inzicht in alle logistieke processen. Met deze rapportages kan je goed bijsturen als er zaken mis dreigen te lopen. Dat geeft je de mogelijkheid om op basis van rapportages, strategische beslissingen te nemen.

Met één druk op de knop heb je actueel inzicht in alle logistieke processen. Met deze rapportages kan je goed bijsturen als er zaken mis dreigen te lopen. Dat geeft je de mogelijkheid om op basis van rapportages, strategische beslissingen te nemen.

Wil je meer weten over logistieke software?

Maak vrijblijvend een afspraak of bel ons 015 28 19 10