Contentmanagement 
 Insite & Outsite 

 

Contentmanagement: ontwerp en onderhoud je eigen website

Met InSite & OutSite bouw je je eigen medewerkersportaal, klantportaal, werken-bij-site of bedrijfswebsite met InSite & OutSite. Dankzij de directe verbinding met de ERP- en HRM-software van AFAS verbind je de interne en externe processen.

 

 

 

 

 

 Contentmanagement 
 Insite & Outsite 

 

Het nieuwe samenwerken

Ketenintegratie: relaties betrekken in de processen

 

Ketenintegratie is voor veel organisaties belangrijk. Dat betekent voor onze software dat steeds meer functionaliteit naar ‘buiten’ wordt gebracht via het web. Administratief werk in de backoffice verdampt en vindt steeds vaker online plaats. Om interne en externe processen met elkaar te verbinden, hebben we InSite en OutSite ontwikkeld. 

 In de klantportal zet je de facturen voor jouw afnemers klaar en monitor je de voortgang en status van projecten met externe partijen. Medewerkers vragen digitaal verlof aan via het intranet en kunnen daar hun gegevens onderhouden. De backoffice is dus niet langer de plek waar informatie wordt ingevoerd, maar waar data vanuit verschillende kanten bij elkaar komen.

 

Bouw jouw eigen website!

Zelf aanpassen en verbeteren


InSite en OutSite worden onderhouden en beheerd in een Content Management Systeem (CMS). Hiermee bouw je eenvoudig websites die geïntegreerd zijn met de software. 

Het voordeel van een CMS is dat je eenvoudig zelf een website ontwerpt, aanpast en onderhoudt.

Zonder technische kennis kan je gemakkelijk zelf teksten plaatsen, pagina’s en plaatjes toevoegen en zelfs de menustructuur aanpassen. Je hebt volledige vrijheid in de te kiezen menustructuur en kan de huisstijl van de organisatie naar wens toepassen.

 

 

Jouw voordelen:

 Klaar voor het nieuwe werken

 Informatie effectief delen

 Echte ketenintegratie 

 Gemakkelijk te onderhouden

De belangrijkste onderdelen

Jouw eigen klantportal

 

Met OutSite bied je externe relaties een klantportal dat 24/7 beschikbaar is. Betrek ze in het administratieve proces en maak daarmee jouw dienstverlening transparant.

Info en kennisdelen

 

AFAS InSite is een modern intranet waarmee je makkelijk informatie deelt. Medewerkers kunnen er daarnaast acties starten en mutaties invoeren. 

Workflowmanagement

 

Met workflows zorg je ervoor dat processen altijd op dezelfde manier plaatsvinden. Dat zorgt voor duidelijkheid en overzicht. Met de speciale workfloweditor klik je eenvoudig jouw eigen specifieke processen in elkaar.

Manager Self Service (MSS)

 

Niet alleen medewerkers, maar ook het management kan productiever werken door activiteiten en handelingen digitaal te verwerken. Zo wordt de verwerking van een verlofaanvraag, inkooporder of declaratie eenvoudig via een workflow geaccordeerd.

Employee Self Service (ESS)

 

Betrek jouw medewerkers bij administratieve processen, van het muteren van NAW-gegevens tot het boeken van uren en het aanvragen van verlof. Met ESS kunnen medewerkers 24/7 informatie raadplegen en aanpassen.

Project Self Service (PSS)

 

Project Self Service vormt het platform waar actuele projectgegevens uit onder andere CRM, Logistiek, Financieel en HRM bij elkaar komen. Gedurende de hele projectperiode zijn deze voor zowel interne als externe teamleden inzichtelijk.

 

 

 

 

Meer weten over contentmanagement met AFAS? 

 

 

AFAS InSite

Onbegrensd medewerkersportaal 

 

InSite is een modern, gebruiksvriendelijk, zelf in te richten intranet, dat ervoor zorgt dat medewerkers en managers essentiële informatie makkelijk kunnen vinden. Daarnaast kunnen medewerkers zelf acties starten en mutaties invoeren die direct worden verwerkt. Dit verhoogt de betrokkenheid van medewerkers, voorkomt fouten en bespaart daardoor veel tijd en geld.

Met een computer, smartphone of tablet met internettoegang kan je taken afhandelen en informatie bekijken.
Via InSite beschikken alle medewerkers over de tools die voor hen van belang zijn.

Lees hier meer over het intranet van de toekomst.

AFAS Outsite

Online 1-op-1 communicatie

 

Met OutSite creëer je een digitale ontmoetingsplaats voor jouw externe relaties. Hier stel je informatie vanuit de backoffice beschikbaar en kan je 1-op-1 communiceren met jouw klanten, partners en leveranciers.

Betrek jouw relaties in het administratieve proces en laat ze zelf gegevens beheren, wijzigen en documenten insturen.

Deze portal maakt jouw dienstverlening transparant en levert niet alleen tevreden relaties op, maar het geeft structuur in de externe communicatie en inzicht over het volledige proces.

Meer informatie over het portaal voor jouw externe relaties?

De ervaringen uit de praktijk lezen?

Processen verder digitaliseren!

“Als ik een nieuw project open in AFAS, krijgt iedereen daar een melding van. Hetzelfde voor verjaardagen, het aantal jaren in dienst,… Allemaal manieren om de betrokkenheid bij onze werknemers te verhogen.”

Joyce Heylen – Finance controller - Creneau


Creneau

 

 

Meer weten over contentmanagement?

Maak vrijblijvend een afspraak of bel ons 015 28 19 10