Contentmanagement 

Insite & Outsite 


Info en kennisdelen

Info en kennisdelen

AFAS InSite is een modern intranet waarmee u makkelijk informatie deelt. Medewerkers kunnen er daarnaast acties starten en mutaties invoeren. 

Je eigen klantportal

Uw eigen klantportal

Met OutSite biedt u externe relaties een klantportal dat 24/7 beschikbaar is. Betrek ze in het administratieve proces en maak daarmee uw dienstverlening transparant.

Bouw zelf uw website 

Het onderhoud van het intranet en de portal gebeurt met een Content Management Systeem (CMS). Hiermee bouwt u snel zelf websites die volledig geïntegreerd zijn met onze software.

Het nieuwe samenwerken

Ketenintegratie: relaties betrekken in de processen


Ketenintegratie is voor veel organisaties belangrijk. Dat betekent voor onze software dat steeds meer functionaliteit naar ‘buiten’ wordt gebracht via het web. Administratief werk in de backoffice verdampt en vindt steeds vaker online plaats. Om interne en externe processen met elkaar te verbinden, hebben we InSite en Outsite ontwikkeld. 

 In de klantportal zet u de facturen voor uw afnemers klaar en monitort u de voortgang en status van projecten met externe partijen. Medewerkers vragen digitaal verlof aan via het intranet en kunnen daar hun gegevens onderhouden. De backoffice is dus niet langer de plek waar informatie wordt ingevoerd, maar waar data vanuit verschillende kanten bij elkaar komen.

Meer weten over websites voor klanten en medewerkers? 

De belangrijkste onderdelen

Workflowmanagement

Workflowmanagement

Met workflows zorgt u ervoor dat processen altijd op dezelfde manier plaatsvinden. Dat zorgt voor duidelijkheid en overzicht. Met de speciale workfloweditor klikt u eenvoudig uw eigen specifieke processen in elkaar.

Employee Self Service (ESS)

Employee Self Service (ESS)

Betrek uw medewerkers bij administratieve processen, van het muteren van NAW-gegevens tot het boeken van uren en het aanvragen van verlof. Met ESS kunnen medewerkers 24/7 informatie raadplegen en aanpassen.

Pop en Top

Manager Self Service (MSS)

Niet alleen medewerkers, maar ook het management kan productiever werken door activiteiten en handelingen digitaal te verwerken. Zo wordt de verwerking van een verlofaanvraag, inkooporder of declaratie eenvoudig via een workflow geaccordeerd.

Project Self Service (PSS)

Project Self Service (PSS)

Project Self Service vormt het platform waar actuele projectgegevens uit onder andere CRM, Logistiek, Financieel en HRM bij elkaar komen. Gedurende de hele projectperiode zijn deze voor zowel interne als externe teamleden inzichtelijk.

AFAS InSite

Onbegrensd medewerkersportaal 


InSite is een modern, gebruiksvriendelijk, zelf in te richten intranet, dat ervoor zorgt dat medewerkers en managers essentiële informatie makkelijk kunnen vinden. Daarnaast kunnen medewerkers zelf acties starten en mutaties invoeren die direct worden verwerkt. Dit verhoogt de betrokkenheid van medewerkers, voorkomt fouten en bespaart daardoor veel tijd en geld.

Met een computer, smartphone of tablet met internettoegang kunt u taken afhandelen en informatie bekijken.
Via InSite beschikken alle medewerkers over de tools die voor hen van belang zijn.

Lees hier meer over het intranet van de toekomst.

AFAS Outsite

Online 1-op-1 communicatie


Met OutSite creëert u een digitale ontmoetingsplaats voor uw externe relaties. Hier stelt u informatie vanuit de backoffice beschikbaar en kunt u 1-op-1 communiceren met uw klanten, partners en leveranciers.

Betrek uw relaties in het administratieve proces en laat ze zelf gegevens beheren, wijzigen en documenten insturen.

Deze portal maakt uw dienstverlening transparant en levert niet alleen tevreden relaties op, maar het geeft structuur in de externe communicatie en inzicht over het volledige proces.

Meer informatie over het portaal voor jouw externe relaties?

De ervaringen uit de praktijk lezen?

Joyce Heylen



Processen verder digitaliseren!

“Als ik een nieuw project open in AFAS, krijgt iedereen daar een melding van. Hetzelfde voor verjaardagen, het aantal jaren in dienst,… Allemaal manieren om de betrokkenheid bij onze werknemers te verhogen.”

Joyce Heylen – Finance controller - Creneau


Creneau




Bouw je eigen website!

Zelf aanpassen en verbeteren


InSite en OutSite worden onderhouden en beheerd in een Content Management Systeem (CMS). Hiermee bouwt u eenvoudig websites die geïntegreerd zijn met de software. 

Het voordeel van een CMS is dat u eenvoudig zelf een website ontwerpt, aanpast en onderhoudt.

Zonder technische kennis kunt u gemakkelijk zelf teksten plaatsen, pagina’s en plaatjes toevoegen en zelfs de menustructuur aanpassen. U hebt volledige vrijheid in de te kiezen menustructuur en kan de huisstijl van de organisatie naar wens toepassen.


Uw voordelen

  • Echte ketenintegratie 
  • Gemakkelijk te onderhouden
  • Klaar voor het nieuwe werken
  • Informatie effectief delen

Meer weten over de contentmanagement-software?

Maak vrijblijvend een afspraak!