Met InSite & OutSite bouw je je eigen medewerkersportaal, klantportaal, werken-bij-site of bedrijfswebsite met InSite & OutSite. Dankzij de directe verbinding met de ERP- en HRM-software van AFAS verbind je de interne en externe processen.
Ketenintegratie is voor veel organisaties belangrijk. Dat betekent voor onze software dat steeds meer functionaliteit naar ‘buiten’ wordt gebracht via het web. Administratief werk in de backoffice verdampt en vindt steeds vaker online plaats. Om interne en externe processen met elkaar te verbinden, hebben we InSite en OutSite ontwikkeld.
In de klantportal zet je de facturen voor jouw afnemers klaar en monitor je de voortgang en status van projecten met externe partijen. Medewerkers vragen digitaal verlof aan via het intranet en kunnen daar hun gegevens onderhouden. De backoffice is dus niet langer de plek waar informatie wordt ingevoerd, maar waar data vanuit verschillende kanten bij elkaar komen.
InSite en OutSite worden onderhouden en beheerd in een Content Management Systeem (CMS). Hiermee bouw je eenvoudig websites die geïntegreerd zijn met de software.
Het voordeel van een CMS is dat je eenvoudig zelf een website ontwerpt, aanpast en onderhoudt.
Zonder technische kennis kan je gemakkelijk zelf teksten plaatsen, pagina’s en plaatjes toevoegen en zelfs de menustructuur aanpassen. Je hebt volledige vrijheid in de te kiezen menustructuur en kan de huisstijl van de organisatie naar wens toepassen.
Klaar voor het nieuwe werken
Informatie effectief delen
Echte ketenintegratie
Gemakkelijk te onderhouden
AFAS InSite is een modern intranet waarmee je makkelijk informatie deelt. Medewerkers kunnen er daarnaast acties starten en mutaties invoeren.
Met workflows zorg je ervoor dat processen altijd op dezelfde manier plaatsvinden. Dat zorgt voor duidelijkheid en overzicht. Met de speciale workfloweditor klik je eenvoudig jouw eigen specifieke processen in elkaar.
Niet alleen medewerkers, maar ook het management kan productiever werken door activiteiten en handelingen digitaal te verwerken. Zo wordt de verwerking van een verlofaanvraag, inkooporder of declaratie eenvoudig via een workflow geaccordeerd.
Betrek jouw medewerkers bij administratieve processen, van het muteren van NAW-gegevens tot het boeken van uren en het aanvragen van verlof. Met ESS kunnen medewerkers 24/7 informatie raadplegen en aanpassen.
Project Self Service vormt het platform waar actuele projectgegevens uit onder andere CRM, Logistiek, Financieel en HRM bij elkaar komen. Gedurende de hele projectperiode zijn deze voor zowel interne als externe teamleden inzichtelijk.
InSite is een modern, gebruiksvriendelijk, zelf in te richten intranet, dat ervoor zorgt dat medewerkers en managers essentiële informatie makkelijk kunnen vinden. Daarnaast kunnen medewerkers zelf acties starten en mutaties invoeren die direct worden verwerkt. Dit verhoogt de betrokkenheid van medewerkers, voorkomt fouten en bespaart daardoor veel tijd en geld.
Met een computer, smartphone of tablet met internettoegang kan je taken afhandelen en informatie bekijken.
Via InSite beschikken alle medewerkers over de tools die voor hen van belang zijn.
Met OutSite creëer je een digitale ontmoetingsplaats voor jouw externe relaties. Hier stel je informatie vanuit de backoffice beschikbaar en kan je 1-op-1 communiceren met jouw klanten, partners en leveranciers.
Betrek jouw relaties in het administratieve proces en laat ze zelf gegevens beheren, wijzigen en documenten insturen.
Deze portal maakt jouw dienstverlening transparant en levert niet alleen tevreden relaties op, maar het geeft structuur in de externe communicatie en inzicht over het volledige proces.
Meer informatie over het portaal voor jouw externe relaties?
“Als ik een nieuw project open in AFAS, krijgt iedereen daar een melding van. Hetzelfde voor verjaardagen, het aantal jaren in dienst,… Allemaal manieren om de betrokkenheid bij onze werknemers te verhogen.”
Joyce Heylen – Finance controller - Creneau
Creneau